Prihlásenie:     Vytlačiť stránku Pošli odkaz e-mailom

Recenzie - DROM Spravodaj

Drom 00

NO.... Tak sa nam drom rozbehol a po nedavnom krste, na ktory si mimochodom iste vsetci zucastneni dobre pamataju, potesil priaznivcov akciou s nazvom Drom 00. Best club bol podcteny, aby {obrazok "11" vpravo}priestorovo zabezpecil tuto party. Co sa v samej podstate aj velmi pekne podarilo (uz len tym, ze disponuje dvomi poschodiami). {obrazok "14" v ...

Komentáre (0) | Odkaz e-mailom | Odkaz autorovi | Publikované: 04.10.2005 - 19:40

NO.... Tak sa nam drom rozbehol a po nedavnom krste, na ktory si mimochodom iste vsetci zucastneni dobre pamataju, potesil priaznivcov akciou s nazvom Drom 00. Best club bol podcteny, aby {obrazok "11" vpravo}priestorovo zabezpecil tuto party. Co sa v samej podstate aj velmi pekne podarilo (uz len tym, ze disponuje dvomi poschodiami). {obrazok "14" vlavo} Pri vstupe do poniku nas cakali velmi zaujimavi pani vyhadzovaci samozrejme poctivo si plniac svoju pracu:). Vacsina ucastnikov na prvom poschodi si este v tych skorsich vecernych hodniach (22.00) plnila povinnosti pri bare. co je pochopitelne. Preto moja malickost zavitala aj na poschodie pozistovat ze co... A urcite sa oplatilo vyslapat tych par schodov. Hned prve co ma celkom zaujalo bola na mna dost velka konstrukcia tzv. rampa, na ktorej boli upevnene svetla. Pocas akcie priestoru dodavali poriadny smrnc. Technicka vybavenost miestosti tak tam nie je co dodat, myslim, ze organizatori plus pani {obrazok "12" vlavo}technici potrebovali velmi vela casu na to, aby vsetku tu techniku odpojili a povynasali von. Len ma mrzi, ze zvukovo to nebolo adekvatne technickym moznostiam. Mozno si pani zvukari sem-tam schrupli. {obrazok "15" vpravo}no neviem. Samozrejme tu nechybal aj ked maly a provizorny, ale bar, ktory sa zialbohu nedozil v plnej zostave rana. (Myslim na interier, nie na presonal, tak pozor). Inak akcia prebehla bez nejakej ujmy.. ludia sa velmi pekne zabavili ci na parketoch alebo v casti, kde sa podavali napoje a ine veci....a to predovsetkym miestni obcania. Ti sa vsak nejako rychlo unavili:) (nehovorim o vsetych miestnych cest vinimkam, nerada by som niekoho urazila.) Takze zhrnutie: oficialna ucast dost mizerna. Ale stretli sa tu dobri ludia taka rodinka... Problem bol asi v neinformovanosti, co sa casom urcite zmeni. ale inak velmi vydarena akcia. Trebalo by potlapkat po ramene organizatorov, ze v poho bolo... a na zaver: no nic ludkovia, svita nam na lepsie casy :) {obrazok "16" vlavo}

A este pre vas vsetkych maly odkaz: to s akou myslienkou prisiel drom a ludia, ktory su s nim spaty je fakt uzas. Len treba pocut a vidiet odozvi, tych vsetkych (vas), aby sa oni mohli posuvat dalej.... tlacte ich vpred a oni vam to stokrat vratia.......... (trochu som sa rozcitila)

TOP - neprehliadnite!

Odporučte tento článok!

pošli na vybrali.sme.sk