Prihlásenie:     Vytlačiť stránku Pošli odkaz e-mailom

Recenzie - DROM Spravodaj

Fugees v Bratislave

Fugees v Blave - prepadák alebo vtip?

Komentáre (0) | Odkaz e-mailom | Odkaz autorovi | Publikované: 23.12.2005 - 23:24

Včera 22. decembra 2005 sa v Bratislave zastavili kedysi známi Fugees. Všetko sa to konalo v Incehebe v hale C. Oficiálny začiatok mal byť o ôsmej, kedy mal divákov rozpáliť kontrafakt. Po príchode na miesto, čo bolo okolo 21.00. Hlavný vchod bol uzatvorený z neznámych dôvodov a tak sme sa vybrali k poslednému vchodu, kde bolo napísané "Lístky na státie a VIP". Po štvrťhodinke státia v rade vybehol nabúchaný SBS-kár, aby nám oznámil, že tadiaľto sa púšťajú iba vipká. Tak super. Celý dav sa presunul k druhému vchodu, kde nám to isté však povedali už po 5tich minútach. A tak sme sa prechádzali a pozvoľna sa opäť vrátili k poslednému vchodu, kde sa asi rozbehla komunikácia a začali nás púšťať. Bylinky bolo cítiť doďaleka. Prešli sme cez SBS-károv, tí nám utrhli lístky a bez toho aby sme dostali akékoľvek označenie, nás poslali ďalej. Chceli sme sa dáko prepracovať k šatniam, tak sme si to pustili podzemým, kde bol krásne čistý a dýchateľný vzduch a všade nápisy "Zákaz fajčiť". Nedostali sme sa. Chceli sme to skúsiť ešte horom, no to nebola takisto šanca a nakoniec aj dobre, že sme si veci nechali. Asi okolo trištvrte na desať vybehol dáky týpek na pódium, teda asi to bol dj. Chalan pustil z kompíku dáke mp3ky, trochu pohrkal gramcami a toto trvalo asi polhodinku. Krásny playback. Chalan pustil jeden song, potom druhý, žiadny crossfade ani nič len si to tak púšťal, občas mu preskočila ihla a nakoniec asi doškrkal platňu alebo čo... A potom to prišlo. Nabehol Wyclef, zhrabol gitaru a s doprovodnou kapelou začal dávať reggae... Noo a tak potom došiel aj zvyšok, Laurin vyzerala jak po výbuchu fénu s červenou čiapočkou uprostred toho... Aparatúra to dáko nezvládala, lebo to moc peckovali a tá základná inchebácka zostava nato proste nemá. A Fugees boli asi trochu skúpi si dačo doobjednať. Z toho celého vychádza, že som nič nerozumel a ani prechod medzi pesničkami som nezanamenal. Koniec bol taký, že kamoš išiel po pivo, no po 15minútach došiel, že sa nikam neposunul a tak sme to zabalili a vypadli. Bolo niečo po 22hej... Takže to stálo za veľa.

TOP - neprehliadnite!

Odporučte tento článok!

pošli na vybrali.sme.sk