Recenzie - DROM Spravodaj

I AM THE MUSIC, I AM THE FEEL #4 - Report

Bolo 18.2. pol deviatej večer a ja som akurát prišiel do Zanzi Baru v Poprade, kde sa konala v poradí už štvrtá tancovačka s názvom I AM THE MUSIC I AM THE FEEL..

Komentáre (0) | Odkaz e-mailom | Odkaz autorovi | Publikované: 21.02.2006 - 15:00

Report k "I am the music, i am the feel #4"
{obrazok "163" vlavo}

Bolo 18.2. pol deviatej večer a ja som akurát prišiel do Zanzi Baru v Poprade, kde sa konala v poradí už štvrtá tancovačka s názvom I AM THE MUSIC I AM THE FEEL. Keďže začiatok bol plánovaný na deviatu hodinu, pekne som sa usadil k stolu a pozeral zápas Slovensko - USA. Štart žúrky sa posunul asi o pol hodinu, ale to snáď nikomu neprekážalo, keďže väčšina prítomných bola zahľadená do hokeja. Naši chlapci značne dvihli náladu všetkým prítomným, keď zdolali amíkov. Ale toto nie je riport o hokeji, takže späť k hudbe.

Ako prvý rozbúšil naše srdcia domáci harcovník Palko Facetku. Od začiatku nikoho nešetril. Jeho set bol plný energie. Parket sa pomaly zapĺňal. Ja osobne som si ešte dopil nápoj a išiel vypustiť dušu na parket na začiatku druhej hodiny hrania. Palko sa pred domacim publikom znova predviedol a pekne to rozpeckoval. {obrazok "164" vpravo}Pripravil tak pôdu pre headlinera večera, Tomáša Haverlíka. Bolo okolo polnoci, keď sa ZanziBar začal ozývať progresívnym soundom. Toto bolo niečo pre mňa. Byť tak fit, určíte by som strávil na parkete cele dve hodiny jeho hrania. Žiaľ moja choroba mi to nedovolila a tak som sa po hodinke vybral kus oddýchnuť. Mnohokrát som sa pristihol ako kývam hlavou a nohou si vyklepkávam rytmus hudby. Po obzretí sa po bare som zistil, že vôbec nie som sám. Na stoličke som sa dlho neohrial. Ani sa to moc nedalo. Už o pol hodinu som bol späť na parkete, avšak tento krát som tam už dlho nepobudol. Začali mi dochádzať sily a ja som sa musel {obrazok "165" vlavo}znova uchýliť na stoličku. Tu som vkľude dopočúval set Tomáša a už som pomaly očakával posledného DJa večera, DJa Trixa. Čo povedať. Pomaly som na stoličke začal púšťať korene, keď tu zrazu moje unavené ucho započulo jeden z najznámejších trekov elektronickej hudby, Born Slippy. Toto som nemohol nechať len tak dohrať. Nazbieral som posledne zvyšky síl a vrhol sa udávať progresívnym trance melódiám. Čo ma prekvapilo bola skutočnosť, že sa naozaj oddávam zvuku trancu. To moje srdiečko len a len potešilo. Okolo pol piatej ráno padol posledný beat, ale to už bola väčšina návštevníkov na tom ešte horšie, čo sa dychu týka, ako ja. Veď parket už bol poloprázdny. Keď sa tak spätne obzerám, je mi ľúto, {obrazok "166" vpravo}že sa to už skončilo. Bola to asi najlepšia z doterajších Zanzibarovačiek. Trúfam si povedať, že aj najlepšia party, akú som doteraz zažil. Organizátorom týmto skladám poklonu za takmer úplne bezchybnú organizáciu.
Zdroj:

---===> MrTwister <===--- ( www.trancemusic.sk )

{obrazok "168" vlavo}