Prihlásenie:     Vytlačiť stránku Pošli odkaz e-mailom

Tlačové správy - DROM Spravodaj

Kultové Rádio_FM prichádza s dlhoočakávanou kampaňou Nepreladím, nestíšim, nevypnem z dielne Euro RSGC

Kultové  Rádio_FM prichádza s dlhoočakávanou kampaňou Nepreladím, nestíšim, nevypnem z dielne Euro RSGC

Štvrtý okruh Slovenského rozhlasu Rádio_FM je jediným rádiom na Slovensku, ktoré prináša poslucháčom kultovú, viac alternatívnejšiu a progresívnejšiu hudbu. Je verejnoprávnym rádiom, ktoré by sa dalo charakterizovať troma slovami: Kult, legenda a pop.

Komentáre (0) | Odkaz e-mailom | Odkaz autorovi | Publikované: 27.04.2010 - 09:20

Zakladá si predovšetkým na tom, aby poslucháčovi prinášalo informácie o kvalitnej hudbe, ktoré inde nenájde, aby bolo objavné, udávalo nové trendy, aby hralo hudbu, ktorá spĺňa aj kritériá náročnejšieho poslucháča. Práve pre týchto poslucháčov je Radio_FM akýmsi kultom, niečím, čo si vážia, za čo bojujú a čo uznávajú. Aj preto sa vo svojej novej kampani začalo Rádio_FM nazývať kultovým.

„Pri príprave kampane pre Radio_FM sme veľmi intenzívne spolupracovali s klientom, diskutovali o kultovosti, o hudbe, o pocite poslucháčov, o tom, ako si svoje rádio chránia a ako veľmi sú citliví na hudbu, ktorú toto rádio hrá“ hovorí Erik Reingraber, kreatívny riaditeľ a tvorca kampane. „Práve preto sme vytvorili kampaň s troma základnými vizuálmi: Nepreladím, Nestíšim a Nevypnem. Tieto tri myšlienky sú predstavené troma situáciami. Mladý dobre vyzerajúci muž, ktorý je zbitý, mladé dievča, ktoré je za svoju „vernosť“ Rádiu_FM zatvorené do väzenia, mladý muž, ktorý je zatvorený v psychiatrickej liečebni. Všetci traja „hrdinovia“ sú atakovaní za svoju absolútnu lojalitu ku Kultovému Rádiu_FM. Ani jeden z nich však nie je ochotní sa svojho rádia a svojej hudby vzdať.  Myslíme si a cítime, že toto je postoj poslucháčov eFeMka, ktorí si svoje rádio veľmi chránia, zastávajú a počúvajú výhradne len toto rádio, v nijakom prípade ho nestíšia, nepreladia, ani nevypnú.“ K printovej a billboardovej kampani patrí aj séria troch 20 sec. spotov s podmanivou hudbou kapely !!!CHK CHK CHK.

Samotnej kampani predchádzali jemné zmeny programovej štruktúry, ktorých cieľom bolo otvoriť Rádio_FM aj novým poslucháčom, no zároveň striktne prihliadať na charakter Rádia_FM a jeho poslanie. Asi mesiac sa postupne nastavovali hudobné zmeny, zaviedlo sa moderované dopoludnie od 9.00 h do 12.00 h, pričom večerné relácie zostali čisto autorské. V tejto chvíli je Rádio_FM nastavené na to fungovať a pritiahnuť si nového poslucháča, a pritom si stále zachovať svoj obsah nedotknutý a vyhovieť tak vernému poslucháčovi kultového rádia.

Rádio_FM funguje v slovenskom éteri viac ako 5 rokov, jeho cieľom bolo od začiatku udávanie trendov v hudbe a propagovanie menšinových a alternatívnych hudobných žánrov. Má svoju stálu poslucháčsku aj moderátorskú základňu, vysiela množstvo relácií venovaných špecializovaným témam. Svoju kultovosť si udržuje od svojho začiatku. Na svoju komunikáciu využíva moderné komunikačné kanály ako facebook, twitter, myspace a ako prvé rádio na Slovensku malo svoju aplikáciu pre iPod a iPhone.

Tu si pozri reklamné spoty

Prehľad nosičov:

Médiá: TV (20 sec.), cinema spot, print, BB, internet

Informácie o kampani:

  • Názov kampane: „Kultové rádio “
  • Klient: Slovenský rozhlas 4 Rádio_FM
  • Agentúra: Euro RSCG
  • Kreatívny riaditeľ: Erik Reingraber
  • Art Director: Martin Dušánek
  • Copywriter: Erik Reingraber
  • Klientsky servis:  Júlia Čechová
  • Produkcia: Filmservice
  • Producer: Braňo Binda, Matej Juck
  • Réžia a kamera: Vilo Csino
  • Fotograf: Andrej Balco

Kultové rádio _FM
Kultové rádio _FM

Autor: Publikoval Kokpit

Zdroj: Júlia Čechová (Euro RSCG)

TOP - neprehliadnite!

Party: Svezarm Calling #22 POKE Festival 2013 SIGNALL_FM mieri na východ!

Odporučte tento článok!

pošli na vybrali.sme.sk

Komentáre

Zatiaľ bez komentára, buďte prvý!

Nový komentár

Možnosť komentovať majú len prihlásení užívatelia.
Nemáte vytvorený účet? Vytvorte si ho, rýchlo a jednoducho!

Môj drom.sk

Pridať do obľúbených - registrácia

Mohlo by Vás tiež zaujímať ...

Archív tlačových správ

  • 2015
    • január
    • február
    • marec(1)
    • apríl(1)
    • máj
    • jún
    • júl
    • august
    • september
    • október
    • november
    • december

Aktuálne príspevky v diskusiách

Aktuálne príspevky v komentároch